Ίδρυμα: | Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος |
Τμήμα: | Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού |
Βαθμίδα: | Αναπληρωτής Καθηγητής |
Ώρες επικοινωνίας: | Τετάρτη 11:00-12:00, Πέμπτη 11:30-12:30 |
Email: | agiannopoulos@ommt.ihu.gr |
Τηλέφωνο: | +30 2310 013552 |
Προσωπική σελίδα: | http://ommt.ihu.gr/to-tmhma/proswpiko/dep/giannopoulos-antonis/ |
Μαθήματα που διδάσκει: |
Ο Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος. Διδάσκει επίσης στο εξ αποστάσεως (e-learning) πρόγραμμα Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Τουρισμού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Έχει διατελέσει Επίκουρος Καθηγητής στο Deree – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος στο Τμήμα Tourism, Hospitality and Sports, Συνεργαζόμενος Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Καθηγητής/Σύμβουλος στο Μεταπτυχιακό Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Είχε αναλάβει τη θέση του Ακαδημαϊκού Διευθυντή στο Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών και δίδαξε Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Είναι κάτοχος PhD Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εκτεταμένη έρευνα στην τουριστική αγορά, σε συνεργασία με περισσότερα από 100 ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές της χώρας [με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και τοπικών φορέων]. Διαθέτει σημαντικό χαρτοφυλάκιο δημοσιεύσεων σε συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά σχετικών με το οικοσύστημα του κλάδου φιλοξενίας και τουρισμού, τη συν-δημιουργία αξίας στις υπηρεσίες καθώς και ερευνητικές εργασίες στις θεματικές επώνυμης πολιτικής προορισμών, προσανατολισμού στην αγορά, εσωτερικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με ομιλίες τόσο για το τουριστικό και ξενοδοχειακό μάρκετινγκ όσο και για την πολιτιστική διπλωματία (π.χ. Annals of Tourism Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Hospitality Marketing & Management, Asia Pacific Journal of Tourism Research, Managing Service Quality, Tourism Analysis, International Journal of Technology Marketing, Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing, Journal of Place Management and Development).
Μέσα από μια εξελικτική πορεία, με στόχο τη γεφύρωση του κενού στον χώρο του μάρκετινγκ ανάμεσα στην ακαδημαϊκή έρευνα και τις καθημερινές επιχειρηματικές πρακτικές, εξειδικεύεται στον κλάδο των υπηρεσιών, διαθέτοντας τόσο ακαδημαϊκό υπόβαθρο όσο και πρακτική, επαγγελματική εμπειρία. Έχει αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα στοπλαίσιο ερευνητικών οργανισμών, στον τομέα των υπηρεσιών και σε δυναμικά οικοσυστήματα καινοτομίας. Παράλληλα, μέσω δημοσιεύσεων και παρουσιάσεων, στοχεύει στην ανάδειξη καλών πρακτικών για τη διοίκηση, τα στελέχη/υπαλλήλους και τους πελάτες (balanced market orientation).
Από τη θέση του Marketing and Communication Manager στο Corallia είχε την ευθύνη της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας του οργανισμού, με εστίαση στις υπηρεσίες των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων καινοτομίας και των δράσεων νεανικής επιχειρηματικότητας. Ως σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ και τουρισμού, εργάστηκε σε θέματα διαχείρισης προορισμών και δορυφόρων λογαριασμών τουρισμού, συνεργάστηκε με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (Athens Laboratory of Research in Marketing) και συμμετείχε σε δράσεις της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
Έχει δημοσιεύσει ταξιδιωτικά άρθρα, ως ξένος ανταποκριτής σε διεθνείς κλαδικές εκθέσεις, όπως η ΙΤΒ Berlin. Eίναι επίσης ιδρυτής και εκδότης του “the voyager voice». Έχει συμμετάσχει σε ομάδες εμπειρογνωμόνων και επιτροπές αξιολόγησης έργων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Διετέλεσε επίσημος εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υποψηφίων Διδακτόρων-Νέων Ερευνητών και έλαβε μέρος σε ομάδες εργασίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας.