Περίγραμμα Μαθήματος

Μάνατζμεντ Αεροπορικών Επιχειρήσεων

Γενικά

Κωδικός Μαθήματος: 208
Εξάμηνο Σπουδών: Β Εξάμηνο
Επίπεδο Σπουδών: Μεταπτυχιακό
Κατηγορία Μαθήματος: Επιλογής
Τύπος Μαθήματος: Ειδίκευσης
Γλώσσα διδασκαλίας / εξετάσεων: Ελληνικά
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 6

Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος

Περιεχόμενο Μαθήματος

  • GLOBAL DISTRIBUTION SYSTEMS.
  • GDS Pricing Policy.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές τις βασικές έννοιες της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας, των αεροπορικών ναύλων, των αεροπορικών μεταφορών όπως διέπονται από τους διεθνείς κανονισμούς της ΙΑΤΑ, της παγκόσμιας αεροπορικής γεωγραφίας, των κανονισμών που διέπουν τις συνθήκες κυκλοφορίας των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, τα αεροπορικά εισιτήρια και την οργάνωση και λειτουργία των αεροπορικών εταιρειών. Εμφαίνεται δίνεται στη διοίκηση και μάρκετινγκ αεροπορικών εταιριών καθώς και τις τεχνικές πωλήσεων στον αεροπορικό κλάδο. Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να έχουν:

  • Γνώσεις ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει το ρόλο και τη σημασία των καναλιών διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Δεξιότητες ώστε να μπορεί να διακρίνει του τύπους και τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών καναλιών διανομής.
  • Ικανότητες ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην πράξη τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων και να πραγματοποιούν διαδικτυακές κρατήσεις σε καταλύματα, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:

  • Δημιουργήσει κρατήσεις μέσα από το σύστημα για αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, πλοία , τραίνα και εκδρομικά πακέτα.
  • Τιμολογεί και να εκδίδει τίτλους μεταφοράς σύμφωνα με τους διεθνής κανονισμούς και πάντα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του πελάτη.
  • Ερμηνεύει ορολογίες και διαδικασίες μεταφοράς των επιβατών Διαβάζει όλα τα σχετικά με τις μεταφορές έντυπα.
  • Μελετήσει την νομοθεσία που διέπουν τις μεταφορές καθώς και τα δικαιώματα των επιβατών Χρησιμοποιεί σε όλη του την έκταση τις δυνατότητες που του παρέχει το σύστημα για την πιο ολοκληρωμένη παροχή τουριστικών υπηρεσιών.
  • Να αποκτήσει γνωριμία με όλα τα συστήματα κρατήσεων που υπάρχουν και λειτουργούν στην αγορά.

Αξιολόγηση Φοιτητών  

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (50%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης Επίλυση Προβλημάτων
  • Η τελική γραπτή εξέταση είναι υποχρεωτική. Θα πρέπει να αξιολογηθεί τουλάχιστον με τη βάση του 5 στα 10.

ΙΙ. Ομαδικές και Ατομικές Γραπτές Εργασίες (50% )

  • Εργασίες αξιολόγησης Εργασίες ανάπτυξης
  • Οι εργασίες είναι υποχρεωτικές. Το σύνολο της βαθμολογίας των εργασιών. Θα πρέπει να αξιολογηθεί τουλάχιστον με τη βάση του 5 στα 10.

Τα κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  1. Λαγός, Δ. (2005), Τουριστική Οικονομική, Εκδόσεις: Κριτική, Αθήνα.
  2. Σιταρας Θωμάς- Τζένος Χρήστος, Μάρκετινγκ τουρισμού και ποιοτική εξυπηρέτηση, εκδόσεις Interbook, Αθήνα 2004.
  3. Κιλιπίρης Φώτης, Αειφόρος τουριστική ανάπτυξη και μικρομεσαία τουριστική επιχείρηση, Θεσσαλονίκη 2009.
  4. Χυτήρης, Λ. (2004): Ποιότητα Υπηρεσιών στα Τουριστικά Γραφεία (ΙΑΤΑ), Αθήνα: Τουρισμός και Οικονομία Ξενόγλωσση.
Μετάβαση στο περιεχόμενο