Εξυπηρέτηση Πελατών στον Τουρισμό
Γενικά
Κωδικός Μαθήματος: | 201 |
Εξάμηνο Σπουδών: | Β Εξάμηνο |
Επίπεδο Σπουδών: | Μεταπτυχιακό |
Κατηγορία Μαθήματος: | Επιλογής |
Τύπος Μαθήματος: | Ειδίκευσης |
Γλώσσα διδασκαλίας / εξετάσεων: | Ελληνικά |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): | 6 |
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Ενότητα 1η : Υπηρεσίες οροφοκομίας (καμαριέρες, επόπτες καθαριότητας, συντηρητές).
- Ενότητα 2η : Υπηρεσίες υποδοχής (receptionist , υπάλληλοι τηλεφωνικού κέντρου, γενικό προσωπικό υποδοχής).
- Ενότητα 3η : Υπηρεσίες Χώρων Μαζικής Εστίασης και Bar (σερβιτόροι, προσωπικό bar, βοηθητικό προσωπικό).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι στόχοι του μαθήματος είναι:
- Η εκμάθηση Τεχνικών Λεκτικής επικοινωνίας σε πελάτες (Έλληνες πελάτες-τουρίστες – ξένους πελάτες-τουρίστες διαφορετικής κουλτούρας).
- Η αποκωδικοποίηση μηνυμάτων γλώσσας σώματος (Τεχνικές Μη Λεκτικής Επικοινωνίας με έλληνες πελάτες- τουρίστες και με ξένους πελάτες-τουρίστες διαφορετικής κουλτούρας).
- Η ανάπτυξη τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών-τουριστών, τεχνικών παρουσίασης και Coaching υπαλλήλων του τουρισμού.
- Η ανάδειξη της φιλοσοφίας και των αρχών της εξυπηρέτησης πελατών στο τουρισμό.
- Η εκμάθηση των κύριων μεθόδων και των σύγχρονων προσεγγίσεων στην εξυπηρέτηση πελατών.
Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
- Να γνωρίζουν τη φιλοσοφία της εξυπηρέτησης πελατών.
- Να κατανοούν τις σύγχρονες προσεγγίσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, ιδίως σε σχέση με το ρόλο του πελάτη, τη δημιουργία αξίας και τη σημασία της εμπειρίας του πελάτη.
- Να αντιλαμβάνονται την οπτική του πελάτη στο σχεδιασμό της εξυπηρέτησης του.
- Να εφαρμόζουν εναλλακτικά εργαλεία και τεχνικές για την ανάλυση απαιτήσεων και το σχεδιασμό συστημάτων υπηρεσιών που καλύπτουν διαφορετικές οπτικές και ανάγκες.
- Να εντοπίζουν προβλήματα στο σχεδιασμό εξυπηρέτησης πελατών και να αναζητούν και να προτείνουν λύσεις.
Αξιολόγηση Φοιτητών
Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης.
- Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης.
- Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου.
Εργασία (40%)
- Εργασία σε ένα από τα θέματα που καλύπτονται από το μάθημα.
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
- Πρωτοπαπαδάκης Γιάννης,. Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση, Εκδόσεις Rosili, 2021.
- Λέκκας Αθανάσιος., Αεροδρόμιο -Λειτουργία και εξυπηρέτηση Πελατών, Εκδόσεις Έλλην, 2021.
- Ευσταθίου Π.,. Ξενοδοχειακό Μάνατζμεντ , Εκδόσεις Παπαζήσης,2005,ΑΘΗΝΑ ? Παπαδάκης Β., Fallon . M J. Hotel Management and Operations 5e, John Wiley and Sons, 2010.